Makina e parë elektrike e Ferrarit do të kushtojë të paktën 500,000 euro, tha një burim i njohur me këtë çështje për Reuters.
Lajmi, i pakonfirmuar nga Ferrari, vjen ndërsa prodhuesi i makinave luksoze përgatitet të inaugurojë një uzinë të re prodhimi në Maranello, Itali, të premten.
Bazuar në qytetin ku firma filloi të prodhonte makina, uzina mund ta rritë prodhimin në grup deri në një të tretën.
Shifra për një Ferrari elektrike është shumë më e lartë se çmimi mesatar i shitjes për automjetet e tjera të prodhuara nga firma.
Kjo kosto nuk përfshin shtesat të cilat zakonisht shtojnë 15 deri në 20%.
Në fillim të këtij viti, çmimi mesatar i një Ferrari ishte 350,000 euro, duke përfshirë veçoritë e bonusit dhe kërkesat personale.
Për ta krahasuar këtë me prodhuesit e tjerë, makina elektrike Taycan më pak ekskluzive e Porsche-s fillon me rreth 100,000 euro.
Ekskluziviteti është në zemër të markës së Ferrarit, me më pak se 14,000 makina të dorëzuara vitin e kaluar.
Prandaj, rritja e kapacitetit të prodhimit është një lëvizje e guximshme për kompaninë, megjithëse shumë besojnë se çmimet e larta do t’i lejojnë Ferrarit të ruajë statusin e tij elitar.
Listat e pritjes për disa modele janë aktualisht më shumë se dy vjet. Për disa, një vend në këto lista është një simbol statusi në vetvete.
Sipas një burimi të Reuters të njohur me këtë çështje, uzina e re e Ferrarit do ta lejojë atë të rrisë përfundimisht prodhimin në rreth 20,000 automjete në vit.
Makinat me benzinë, hibride dhe automjetet elektrike do të prodhohen në Maranello, me uzinën e re që do të funksionojë brenda tre deri në katër muaj, tha burimi.
Në prill, shefi ekzekutiv Benedetto Vigna u tha aksionerëve të Ferrarit se “fabrika moderne do të na sigurojë fleksibilitet dhe kapacitet teknik mbi nevojat tona për vitet në vijim”.